Η Vodafone κάνει πράξη την ισότητα και τον σεβασμό απέναντι σε όλους τους ανθρώπους χωρίς εξαιρέσεις

Η Vodafone κάνει πράξη την ισότητα και τον σεβασμό απέναντι σε όλους τους ανθρώπους χωρίς εξαιρέσεις

New Project1033

Για την απαρέγκλιτη προσήλωση της Vodafone στην ισότητα και τον σεβασμό απέναντι σε όλους, αλλά και τις πολιτικές της εταιρείας για τη διαφορετικότητα και την κοινωνική ενσωμάτωση, μίλησε την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022 στο συνέδριο “The Upfront Initiative” το μέλος του Δ.Σ. και οικονομικός διευθυντής της Vodafone Ελλάδας, Γιώργος Κουκουμέλης.

Όπως τόνισε, η Vodafone είναι μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που αγκάλιασαν και κάνουν πράξη την ισότητα και τον σεβασμό απέναντι σε όλους τους ανθρώπους, χωρίς καμία εξαίρεση. «Επιδιώκουμε την ισότητα των ευκαιριών και την ενσωμάτωση όλων των εργαζομένων μέσα από πολιτικές και πρακτικές απασχόλησης, με σεβασμό του ατόμου και των ανθρώπινων δικαιωμάτων» σημείωσε και πρόσθεσε ότι η εταιρεία ακολουθεί την λογική του “safe harbour” για τους εργαζόμενους της και φροντίζει να παρέχει έναν ασφαλή εργασιακό χώρο, στον οποίο ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να είναι ο εαυτός του. 

Όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Vodafone Ελλάδας, «με πολλή δουλειά, μέσα από εκπαιδεύσεις, διαδραστικά workshops, εσωτερικές καμπάνιες ευαισθητοποίησης και κυρίως με τη συνεπή στάση και το παράδειγμα της ηγεσίας, είμαστε πλέον σε ένα επόμενο στάδιο όπου υπάρχει μεγάλη αποδοχή και ο σεβασμός προς κάθε εργαζόμενο άτομο θεωρείται αυτονόητος».

Επιπλέον, ο Γιώργος Κουκουμέλης επισήμανε ότι η υποστήριξη της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης είναι στο DNA της Vodafone, καθώς έτσι η εταιρεία μπορεί να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των διαφορετικών πελατών της. Και πρόσθεσε ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο η Vodafone προσδιορίζεται ως κοινωνικά υπεύθυνος οργανισμός και εργοδότης πρώτης προτίμησης, καθώς όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι πλέον αντιλαμβάνονται τη συμπερίληψη ως μια σημαντική παράμετρο για την επιλογή της εταιρίας που θα εργαστούν. 

Δείτε επίσης  Twitter: Αποκατάσταση τηλεφωνικών γραμμών άμεσης πρόληψης των αυτοκτονιών

Σε ερώτηση αναφορικά με το ζήτημα της ταυτοποίησης προσώπων με βάση την ταυτότητα, ο Γιώργος Κουκουμέλης εξήγησε: «Είναι μέρος της εκπαίδευσης των ανθρώπων στην πρώτη γραμμή να ταυτοποιήσουν τον πελάτη χωρίς να τον φέρουν σε δύσκολη θέση. Στα καταστήματά μας – που επίσης έχουν εκπαιδευτεί στο πως να παρέχουν υπηρεσίες σε διεμφυλικούς πελάτες – οι πωλητές μας κάνουν εκείνοι την ταυτοποίηση που χρειάζεται να έχουμε ώστε αυτή να προχωρήσει. Και αυτός είναι ένας τρόπος να είμαστε και εμείς εν τάξει με τις προϋποθέσεις του νόμου, αλλά και οι πελάτες μας να νιώθουν σεβασμό, αποδοχή και ελεύθεροι να είναι ο εαυτός τους. Υπάρχει μάλιστα, γνώση στην κοινότητα των διεμφυλικών για αυτό το επίπεδο υπηρεσίας και συχνά μας έχουν αναφέρει ότι έρχονται σε εμάς, λόγω αυτού του τρόπου εξυπηρέτησης.

Πηγή