Στην καμπάνια, στην οποία εύστοχα δόθηκε η επωνυμία «Ένας Κήπος Απολαύσεων», ο οίκος στρέφει το βλέμμα στις γεωμετρίες του κλασικού σχεδιασμού γαλλικού κήπου.
Στον Max Siedentopf προσέφυγε ο Alessandro Michele, ο διευθυντής δημιουργικού του Gucci, για την καμπάνια της φετινής κολεξιόν Décor του οίκου. Με έδρα το Λονδίνο, ο Siedentopf είναι ένας πολυτομεακός εννοιολογικός καλλιτέχνης – βίντεο, φωτογραφία, γλυπτική, μεταξύ πολλών άλλων – και ιδρυτής της έκδοσης τέχνης ORDINARY. Με σαφή αναφορά στο τρίπτυχο «Ο Κήπος των Γήινων Απολαύσεων» του Ιερώνυμου Μπος, φωτογράφισε έναν «Κήπο Απολαύσεων» για τον ιταλικό οίκο.
Στην καμπάνια, στην οποία εύστοχα δόθηκε η επωνυμία «Ένας Κήπος Απολαύσεων», ο οίκος στρέφει το βλέμμα στις γεωμετρίες του κλασικού σχεδιασμού γαλλικού κήπου και παρεμβαίνει στους οικείους φράκτες από φυτά και την κηπογλυπτική του με παιγνιώδη γλυπτά από φύλλα που απεικονίζουν αντικείμενα της κολεξιόν· γλυπτά από φύλλα σε σχήμα τσαγιέρας και πολυθρόνας, που δημιούργησε το Andy Hillman Studio ( https://www.instagram.com/p/CgrrUS5MzQL/?hl=en ).
Η κολεξιόν περιλαμβάνει πορσελάνινα σερβίτσια τσαγιού με φυτικά μοτίβα, διπλής όψης μαξιλάρια, μεταλλικά κηροπήγια, πολυθρόνες με ζακάρ ταπετσαρία και άλλα. Ο Alessandro Michele είχε τη σύλληψη της ιδέας· τη ζωντάνεψε ο φωτογράφος και εικαστικός Max Siedentopf
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.