Generation Y: Nέα διεθνής εταιρική ταυτότητα υψηλής αισθητικής για τον παγκόσμιο ψηφιακό παίκτη

Generation Y: Nέα διεθνής εταιρική ταυτότητα υψηλής αισθητικής για τον παγκόσμιο ψηφιακό παίκτη

New Project881

Ακολουθώντας μια πιο minimal και αφαιρετική λογική και επανασχεδιάζοντας το logo της, η Generation Y ενισχύει τη σύγχρονη εικόνα της, η οποία αποπνέει δυναμισμό και κύρος και υπογραμμίζει την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση, δίνοντας την αίσθηση ανάτασης και συνεχούς ανοδικής κίνησης. Με αυτόν τον γνώμονα έχει γίνει η επιλογή της νέας γραμματοσειράς, καθώς και των χρωμάτων μέσα στα οποία εμφανίζεται κάθε μήνυμα. 

Την ίδια στιγμή, το νέο visual identity θέτει ως πρωταγωνιστές τις αξίες και όλα εκείνα τα στοιχεία που δομούν το μανιφέστο της εταιρείας, όπως η καινοτομία, η αυθεντικότητα και η συνεχής εξέλιξη μέσω της έρευνας και της ανάπτυξης. Κάθε πυλώνας της φιλοσοφίας της εκφράζεται με ένα γραφιστικό element, που λειτουργεί ανεξάρτητα αλλά και ως κομμάτι ενός συνόλου, δημιουργώντας τελικά ένα γραφιστικό σύστημα που διαπνέει όλη την επικοινωνία της εταιρείας και ταυτόχρονα της χαρίζει μια ξεχωριστή ταυτότητα.

Πλέον, η Generation Y διαθέτει ένα υπερσύγχρονο brand look & feel να την συνοδεύει επάξια στο δρόμο της περαιτέρω διεθνούς ανάπτυξης και της επιτυχίας. Μιας επιτυχίας που επιβεβαιώνεται από την εμπιστοσύνη εκατοντάδων εταιρειών, πρωτοπόρων στον τομέα τους, που πορεύονται μαζί της όλα αυτά τα χρόνια. Η Generation Y συνεχίζει να μεγαλώνει και να εξελίσσεται μαζί τους, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την ανάγκη της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων, μέσω της ενσωμάτωσης των κριτηρίων ESG (E-Environment, S-Social, G-Governance). Προς αυτήν την κατεύθυνση, η εταιρεία προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στην Global Sustain, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός επιχειρηματικού και κοινωνικού οικοσυστήματος όπου οι συνέργειες, η δικτύωση, η ενημέρωση και η γνώση αποτελούν βασικούς άξονες οι οποίοι βαδίζουν παράλληλα με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Δείτε επίσης  Αξίζει να πάρετε τηλεόραση QLED; Σε τι διαφέρουν, ποιες είναι οι καλύτερες

Ο κ. Αναστάσιος Σπανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Generation Y, δήλωσε: «Η νέα εταιρική εικόνα της Generation Y στέκεται επάξια δίπλα στο διεθνούς εμβέλειας brand name που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Θα μας συνοδεύσει σε μία νέα, χρυσή εποχή ανάπτυξης, καινοτομίας και ευμάρειας».

Πηγή