H Emirates βραβεύτηκε ως «Αεροπορική Εταιρεία Παγκόσμιας Κλάσης»

H Emirates βραβεύτηκε ως «Αεροπορική Εταιρεία Παγκόσμιας Κλάσης»

Emirates νέα αεροσκάφη

Η Emirates ανακηρύχθηκε «Αεροπορική Εταιρεία Παγκόσμιας Κλάσης» στα βραβεία APEX Official Airline Ratings™, αποτελώντας μία από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που αποσπούν τέτοια διάκριση.

Η συγκεκριμένη κατηγορία βράβευσης είναι καινούρια και αποτελεί την κορυφαία όλων των βραβείων επιλογής καταναλωτών της APEX. Επιπλέον, η Emirates διακρίθηκε ξανά ως «Αεροπορική Εταιρεία Πέντε Αστέρων» από την APEX και απέσπασε το τέταρτο βραβείο της «APEX Passenger Choice Award®» για την Καλύτερη Ψυχαγωγία, κατά την τελετή των βραβείων APEX/IFSA, τη μεγαλύτερη εκδήλωση με φυσική παρουσία που πραγματοποιήθηκε στην αεροπορική βιομηχανία αυτή τη χρονιά.

Το νέο βραβείο «Αεροπορική Εταιρεία Παγκόσμιας Κλάσης», που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Yates and Partners, λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μιας αεροπορικής εταιρείας, αλλά και τις προσπάθειες της στον τομέα υγείας και ασφάλειας καθώς και της βιωσιμότητας, απαντώντας στις τρέχουσες ανάγκες των πελατών και αντανακλώντας τους βασικούς τομείς που εστιάζει η αεροπορική βιομηχανία.

Όπως όλα τα βραβεία APEX, η διάκριση «Αεροπορική Εταιρεία Παγκόσμιας Κλάσης» βασίστηκε σε αξιολογήσεις περισσότερων από ενός εκατομμυρίου αεροπορικών ταξιδιωτών που επαληθεύτηκαν και ελέγχθηκαν από ανεξάρτητους φορείς.

Ο Sir Tim Clark, Πρόεδρος της Emirates Airline δήλωσε: «Η διάκριση αυτή είναι μία ιδιαίτερη τιμή, καθώς επιβραβεύει το εκπληκτικό έργο της παγκόσμιας ομάδας της Emirates. Η αναγνώριση στη νέα κορυφαία κατηγορία βραβείων «Παγκόσμιας Κλάσης» της APEX οφείλεται στην ακούραστη δουλειά και τις προσπάθειες των ανθρώπων της Emirates για την παροχή ασφαλών ταξιδιών, την ενίσχυση πρωτοβουλιών βιωσιμότητας και την παροχή υπηρεσιών με τις υψηλότερες προδιαγραφές. Είμαι βέβαιος ότι το πρότυπο «Παγκόσμιας Κλάσης» θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στον κλάδο μας, βοηθώντας να εστιάσουμε ακόμη περισσότερο στη βιωσιμότητα για τη βελτίωση του κόσμου μας. Όλοι εμείς στην Emirates, είμαστε περήφανοι που αποτελούμε μία από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως που απέσπασαν τη διάκριση «Αεροπορική Εταιρεία Παγκόσμιας Κλάσης» από την APEX.»

Ο Joe Leader, Διευθύνων Σύμβουλος της APEX, δήλωσε: «Κάθε προσπάθεια της Emirates χαρακτηρίζεται από συνεχή βελτίωση στην εμπειρία των επιβατών. Η εξαιρετική εξυπηρέτηση, το κορυφαίο σύστημα Ψυχαγωγίας και Συνδεσιμότητας κατά την πτήση, οι άριστες πρακτικές υγείας και ασφάλειας και οι νέες παραγγελίες αεροσκαφών με εξοικονόμηση καυσίμου υπογραμμίζουν τις αξίες που αναγνωρίζει η APEX στην Emirates ως «Αεροπορική Εταιρεία Παγκόσμιας Κλάσης».

Δείτε επίσης  Το άγνωστο στους πολλούς χωριό της Ορεινής Αρκαδίας που είναι παραδοσιακός οικισμός γεμάτος φυσικό κάλλος
Emirates αεροπλάνο

Η χρήση σύγχρονων και ενεργειακά αποδοτικών αεροσκαφών ήταν ανέκαθεν στο επίκεντρο του επιχειρηματικού μοντέλου της Emirates. Η συνεχής επένδυση πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αποτελεί τη μεγαλύτερη δέσμευση της Emirates όχι μόνο για την άνεση των επιβατών αλλά και για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Η Emirates διαθέτει ένα πλήρες πρόγραμμα αποδοτικής χρήσης καυσίμων, που εξετάζει διαρκώς και εφαρμόζει μεθόδους μείωσης της περιττής χρήσης καυσίμων και των εκπομπών, όπου αυτό είναι εφικτό. Κατά τη διάρκεια του φετινού Dubai Airshow, η αεροπορική εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με την GE Aviation για την ανάπτυξη ενός προγράμματος δοκιμαστικής πτήσης ενός Emirates Boeing 777-300ER, με 100% βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF). Η Emirates είναι επίσης μέλος της πρωτοβουλίας Clean Skies for Tomorrow, που ιδρύθηκε από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Emirates ήταν η πρώτη στον κλάδο της που παρουσίασε πολλές πρωτοβουλίες για να διασφαλίσει την ασφάλεια και να οικοδομήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, όπως την ασφαλιστική κάλυψη για τη νόσο COVID 19, γενναιόδωρες και ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων και δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να διατηρούν τα μίλια και το επίπεδο μέλους τους στο πρόγραμμα πιστότητας. Εκτός από τα βελτιωμένα πρωτόκολλα υγιεινής, η Emirates ανέπτυξε επίσης πολλές πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της υγείας και της ασφάλειας και τη διευκόλυνση του ταξιδιού των πελατών. Υπήρξε η πρώτη αεροπορική που εγγράφηκε για να διαθέσει το IATA Travel Pass στο παγκόσμιο δίκτυό της και που εφάρμοσε βιομετρική τεχνολογία σε διάφορα σημεία επαφής ταξιδιών πελατών στον κόμβο του αεροδρομίου του Ντουμπάι, διασφαλίζοντας ανέπαφη και ομαλή λειτουργία.
Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα της Emirates συνεχίζουν να κερδίζουν τους πελάτες και να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες και αξία στους ταξιδιώτες κάθε κατηγορίας. Πρόσφατα, η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε μια σημαντική επένδυση σε ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, σύμφωνα με το οποίο 105 από τα σύγχρονα αεροσκάφη της θα διαθέτουν πλέον την ανανεωμένη Premium Οικονομική καμπίνα, που έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλής από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 2020.

Δείτε επίσης  Πήλιο: 5+1 χωριά του που είναι οι λόγοι για να το ερωτευτείς!
Emirates

Από τις πρώτες ιδιωτικές καμπίνες Πρώτης Θέσης στο αεροσκάφος Boeing 777 Gamechanger, μέχρι τα εμβληματικά Shower Spas και Lounge στο Emirates A380, οι πελάτες της Emirates έχουν στη διάθεσή τους μερικά από τα καλύτερα προνόμια όσο βρίσκονται 40.000 πόδια πάνω από το έδαφος. Το σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήσει ice της Emirates προσφέρει στους πελάτες όλων των κατηγοριών καμπίνας μια απαράμιλλη επιλογή περιεχομένου κατά παραγγελία σε περισσότερα από 4.500 κανάλια – από ταινίες blockbuster ως δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές και ντοκιμαντέρ. Οι επιβάτες μπορούν επίσης να δημιουργήσουν τις δικές τους λίστες αναπαραγωγής μουσικής στην εφαρμογή Emirates πριν από την πτήση τους και να τις συγχρονίσουν με το σύστημα ice όταν επιβιβάζονται, για μια προσαρμοσμένη εμπειρία. Επίσης, το βραβευμένο μενού της Emirates καλύπτει κάθε γούστο στους ταξιδιώτες που την επιλέγουν για να ταξιδέψουν σε περισσότερες από 120 πόλεις σε 6 ηπείρους.

Οι αξιολογήσεις APEX Official Airline Ratings™ είναι το πρώτο πρόγραμμα αξιολόγησης στον κόσμο που βαθμολογεί τις αεροπορικές εταιρείες αποκλειστικά με βάση επαληθευμένα σχόλια των επιβατών. Ως μέρος αυτού του προγράμματος, οι αεροπορικές εταιρείες χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες: Παγκόσμιες Αεροπορικές, Μεγάλες Αεροπορικές, Περιφερειακές Αεροπορικές και Αεροπορικές Χαμηλού Κόστους. Οι APEX Official Airline Ratings ™ δημιουργήθηκαν με βάση σχόλια επιβατών από τρίτες, ανεξάρτητες πλατφόρμες και πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν μέσω της συνεργασίας της APEX με το TripIt® από την Concur®, την κορυφαία παγκοσμίως ταξιδιωτική εφαρμογή οργάνωσης ταξιδιών. Σχεδόν ένα εκατομμύριο πτήσεις έχουν αξιολογηθεί από επιβάτες σε περισσότερες από 600 αεροπορικές εταιρείες από όλο τον κόσμο και έχουν πιστοποιηθεί από ανεξάρτητη ελεγκτική εταιρεία.

Ποια εταιρεία βραβεύτηκε με το World Class Award ως η Καλύτερη Αεροπορική για επιβάτες

Πρόκειται για ένα νέο βραβείο APEX και την υψηλότερη κατηγορία στα παγκόσμια βραβεία του θεσμού για τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών. Αντιπροσωπεύει την εξαιρετική αναγνώριση των επιτευγμάτων σε τομείς όπως η ασφάλεια και η βιωσιμότητα. Νικήτρια αεροπορική εταιρεία σε αυτή την κατηγορία που βραβεύτηκε με το APEX World Class Award 2022 είναι η KLM.

Δείτε επίσης  Είσαι νέος 18 ετών; Μάθε πως μπορείς να ταξιδέψεις δωρεάν στην Ευρώπη

Οι τελευταίοι 20 μήνες έφεραν στο προσκήνιο νέες αξίες που είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους επιβάτες. Η επικέντρωση στην υγεία και την ασφάλεια στη συνολική εμπειρία των πελατών έχει αυξηθεί σημαντικά, όπως και η σημασία των υπεύθυνων και βιώσιμων ταξιδιών. Με το βραβείο World Class Award η APEX (the Airline Passenger Experience Association) μετρά και αξιολογεί τις αεροπορικές εταιρείες σε σχέση με νέα σημεία αναφοράς για την εμπειρία των πελατών, ακολουθώντας ακόμα πιο εκτεταμένο και εντατικό έλεγχο δεδομένων. Εκτός από την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα, τίθενται επίσης υψηλά πρότυπα για την εξυπηρέτηση, την άνεση, το catering και την απόδοση.about:blank

Η KLM αποκαθιστά τις πτήσεις με την Ελλάδα

Ο Boet Kreiken, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Customer Experience KLM δήλωσε για την βράβευση: «Είναι μεγάλη τιμή και είμαστε περήφανοι που λαμβάνουμε αυτό το World Class Award. Τα τελευταία δύο χρόνια, κάναμε ό,τι είναι δυνατό από το χέρι μας για να μεταφέρουμε τους επιβάτες μας όσο το δυνατόν ασφαλέστερα, βιώσιμα και άνετα – από την αρχή του ταξιδιού τους έως την άφιξή τους στον προορισμό τους. Το γεγονός ότι οι επιβάτες μας το εκτιμούν σε τόσο υψηλό βαθμό κάνει αυτό το βραβείο ιδιαίτερα ξεχωριστό. Δικαιολογημένα αναμένουν επίσης ότι οι δραστηριότητές μας θα είναι όσο το δυνατόν πιο πράσινες και βιώσιμες. Αυτό το βραβείο είναι, πάνω από όλα, μια τεράστια αναγνώριση για όλους τους υπαλλήλους μας, που συνέχισαν να εργάζονται τόσο σκληρά με μεγάλη αφοσίωση και πάθος σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Αυτή η βράβευση δίνει επίσης ενθάρρυνση στο προσωπικό της KLM σε όλο τον κόσμο να συνεχίσει την καλή δουλειά για την επίτευξη της βιώσιμης ανάκαμψης».

Η APEX είναι ο μεγαλύτερος διεθνής οργανισμός που μετρά και μελετά την εμπειρία των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών. Έχει αναπτύξει έναν διάσημο οργανισμό έρευνας και αξιολόγησης στον τομέα αυτό. Το βραβείο World Class απονέμεται για πρώτη φορά φέτος σε επτά αεροπορικές εταιρείες: KLM, Singapore Airlines, Japan Airlines, Emirates, Saudia, Qatar Airways και Turkish Airlines.

Δείτε επίσης

– Advertisement –

Πηγή