Όντας μέλος ενός μεγάλου γκρουπ με μια σειρά από μάρκες που θέλουν η κάθε μια να έχει την δική της ταυτότητα, η Skoda βρίσκεται σε ένα αρκετά πλεονεκτικό σημείο.
Η ηλεκτροκίνηση της δίνει την κατάλληλη ώθηση στο να αλλάξει την σχεδιαστική της ταυτότητα, καθώς δεν την βαραίνουν κάποια σημαντικά μοντέλα-αναφοράς (όπως για παράδειγμα το Golf για την VW).
Αυτή την δυνατότητα σκοπεύει να την εκμεταλλευτεί στο έπακρο η τσέχικη εταιρία, σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου της Klaus Zellmer.
Όπως είπε χαρακτηριστικά, “η Skoda δεν ήταν ποτέ τόσο αυστηρή με την δική της σχεδιαστική γλώσσα, οπότε η αναπροσαρμογή για τα ηλεκτρικά μοντέλα αφήνει περισσότερη ελευθερία”.