Κικίλιας: Η Ελλάδα, κορυφαία επιλογή στην ΕΕ για επενδύσεις στον τουρισμό

Κικίλιας: Η Ελλάδα, κορυφαία επιλογή στην ΕΕ για επενδύσεις στον τουρισμό

kikilias it 3362383

«Ο Τουρισμός, η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, δεν λειτουργεί στον αυτόματο πιλότο. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει δουλέψει σκληρά επί 2,5 χρόνια για να rebrand-άρει τη χώρα και να προσελκύσει επενδύσεις που θα φέρουν ισχυρή ανάπτυξη. Η ελληνική τουριστική βιομηχανία έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων επενδυτών από όλο τον κόσμο. Η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή στην κορυφή των επιλογών στην Ευρώπη για επενδύσεις στον τουριστικό τομέα», επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στην ομιλία του στο AXIA Virtual Roundtable 2022, που διοργάνωσε η ΑΧΙΑ Ventures Group με τη συμμετοχή περίπου 100 διεθνών θεσμικών επενδυτών και asset managers, όπου συζητήθηκε η προοπτική της ελληνικής οικονομίας για το 2022 και οι άξονες ανάπτυξης της χώρας.

Ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε και στη χθεσινή ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος για 10,65 δισ. ευρώ τουριστικά έσοδα το 2021, όταν είχαν προϋπολογιστεί 6 δισ., τονίζοντας ότι είναι στοιχεία που επιτρέπουν αισιοδοξία για το 2022. «Η καλοκαιρινή σεζόν θα ξεκινήσει στις αρχές Μαρτίου. Τα στοιχεία των προκρατήσεων είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση τον Ιανουάριο σε σχέση με το 2019. Ταυτόχρονα, οι μεγάλες τουριστικές αγορές δίνουν η μία μετά την άλλη ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού δίνοντας συγκεκριμένα παραδείγματα.

«Οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες ξεκινούν φέτος τις απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ στις 7 Μαρτίου, νωρίτερα από ποτέ. Με 14 απευθείας πτήσεις από 8 προορισμούς κατά την περίοδο αιχμής. Στις 2 Απριλίου ξεκινούν οι απευθείας πτήσεις από τον Καναδά, ενώ, όπως με ενημέρωσε ο Αυστραλός Πρέσβης, το 2022 θα είναι η κορυφαία χρονιά κατά την οποία θα ταξιδέψουν στη χώρα μας οι Αυστραλοί, μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών στη χώρα τους», τόνισε χαρακτηριστικά.

Δείτε επίσης  Στον γκρεμό η τουρκική λίρα –Νέα υποτίμηση

«Η Ελλάδα είναι το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο», πρόσθεσε ο κ. Κικίλιας. «Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε περαιτέρω το brand Ελλάδα, με μια σημαντική προσθήκη. Να καθιερώσουμε τη χώρα ως έναν βιώσιμο τουριστικό προορισμό που προσφέρει υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν, και με σεβασμό στη φύση και την αυθεντικότητα θα προσελκύει εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο».

Ο κ. Κικίλιας επισήμανε ότι η ασφάλεια εξακολουθεί να είναι ένας βασικός παράγοντας για την επιλογή προορισμού από τους ταξιδιώτες και για το 2022 και η Ελλάδα κατέχει την pole position, δεδομένης της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας, ιδιαίτερα στην πρώτη φάση. «Ο ελληνικός Τουρισμός επέδειξε αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα τα προηγούμενα δύο χρόνια, εκπέμποντας ένα ισχυρό μήνυμα ασφάλειας προς τους ταξιδιώτες. Και αυτό θα πράξει και φέτος», υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Πηγή