Η σχεδίαση της καμπίνας του νέου Honda HR-V

Η σχεδίαση της καμπίνας του νέου Honda HR-V

honda shutterstock

Οι σχεδιαστές των αυτοκινήτων αναλύουν κάθε στοιχείο που έχει σχέση με την εμφάνιση, την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα των νέων μοντέλων.

Η ομάδα των σχεδιαστών που δημιούργησαν τη μελέτη για το νέο Honda HR-V συνδύασαν τη φιλοσοφία της Honda «Man-Maximum, Machine-Minimum» (M/M) -η οποία βασίζεται στην άποψη ότι σκοπός της τεχνολογίας είναι να εξυπηρετεί τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών- με μία κουλτούρα που εστιάζει στις έννοιες του φωτός και του αέρα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο μοντέλο επιτυγχάνει ανώτερα επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας στην ανταγωνιστική κατηγορία των compact C-SUV.

Για να εξασφαλίσουν την ευρυχωρία, οι μηχανικοί της Honda συγκέντρωσαν όλα τα υβριδικά εξαρτήματα μετάδοσης της κίνησης μέσα στο πλαίσιο και τον χώρο του κινητήρα.

Αξιοσημείωτες εξελίξεις είναι η νέα διαδρομή της εισαγωγής αέρα και η ενσωμάτωση εξαρτημάτων στο πάνω τμήμα του κινητήρα. Αυτό επιτρέπει την τοποθέτηση των ηλεκτροκινητήρων και του μοτέρ-γεννήτριας στο διαμέρισμα του κινητήρα για βέλτιστη αξιοποίηση του χώρου.

Η μάρκα μείωσε, επίσης, το μέγεθος της Μονάδας Ελέγχου Ισχύος (PCU) κατά 20% συγκριτικά με της προηγούμενης γενιάς. Αυτό επιτρέπει την τοποθέτηση της βοηθητικής μπαταρίας 12v στο διαμέρισμα του κινητήρα, απελευθερώνοντας χώρο πίσω, κάτι το οποίο κατέστη δυνατό με τη χρήση των πιο εξελιγμένων ημιαγωγών για την PCU.

Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο για τη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας είναι η θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο το πλαισίου, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, μοναδικό στην κατηγορία. Επιπλέον, η Μονάδα Θέρμανσης Εξαερισμού και Κλιματισμού (HVAC) έχει γίνει πολύ πιο συμπαγής, επιτρέποντας την υιοθέτηση μίας χαμηλής, οριζόντια προσανατολισμένης σχεδίασης για βελτιωμένη ορατότητα μπροστά και αίσθηση περισσότερου χώρου παρά τo compact αποτύπωμα του μοντέλου.

Δείτε επίσης  Μακρόν: Αυτό είναι το θωρακισμένο SUV που επέλεξε για τις μετακινήσεις του- Το αίτημά του

Η αίσθηση σύνδεσης με τον έξω κόσμο ξεκινά από την ορατότητα, που είναι αποτέλεσμα αρκετών βελτιώσεων. Η νέα θέση οδήγησης είναι κατά 10 χιλ. ψηλότερη συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, τα παράθυρα έχουν σχεδιαστεί ώστε να εισέρχεται όσο το δυνατόν περισσότερο φως. Σε αυτό συμβάλλουν η επίπεδη γραμμή του καπό και οι βάσεις των καθρεπτών που έχουν μετακινηθεί πιο χαμηλά στις πόρτες.

Το ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι σχεδιασμένο για να αντανακλά το στυλ ζωής του ιδιοκτήτη αντί για την τιμή καταλόγου, με ζωηρά και υψηλής ποιότητας υλικά και στοιχεία εξοπλισμού διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις.

Η επόμενη γενιά εμπρός καθισμάτων σταθεροποιεί καλύτερα το σώμα αποκλειστικά μέσω μαξιλαριών, καταργώντας την προηγούμενη δομή με ελατήρια, κάτι που μειώνει την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια και αυξάνει την άνεση σε καθημερινή χρήση. Για πρόσθετη άνεση κατά την οδήγηση, τα χειριστήρια είναι προσεκτικά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Η απλή, εύχρηστη διάταξη επιτείνει την αίσθηση ευρυχωρίας, ενώ τα άμεσα αναγνωρίσιμα χειριστήρια των συστημάτων ήχου και κλιματισμού παρέχουν ασφαλή και διαισθητική λειτουργία.

Αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους, Εκτός από την αύξηση του χώρου των ποδιών πίσω κατά 35 χιλ., υπάρχει μία πρόσθετη κλίση δύο μοιρών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, λόγω της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ της Honda και της έξυπνης τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων. Η δομή της πλατφόρμας υποστηρίζει την ευέλικτη διάταξη πίσω καθισμάτων Magic Seat που μπορούν να αναδιπλώνονται προς τα κάτω ή προς τα πάνω, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.

Δείτε επίσης  Κίνηση: 70 ώρες έχασε σε μποτιλιάρισμα ο μέσος οδηγός στην Αθήνα το 2021

Το χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στην ατμόσφαιρα της καμπίνας για τους επιβάτες είναι, επίσης, το Σύστημα Διάχυσης Αέρα (Air Diffusion System) που εισάγει μία καινοτομία στον τομέα του κλιματισμού, με αεραγωγούς σχήματος L να βρίσκονται ψηλά στις άκρες του ταμπλό, παρέχοντας σε όλους τους επιβάτες την αναζωογονητική επίδραση που έχει το φυσικό αεράκι.

Υπάρχει ένας επιλογέας για την εναλλαγή μεταξύ δύο προγραμμάτων: Η κανονική έξοδος με ροή αέρα προς τα εμπρός και το Air Diffusion System που δημιουργεί μία νέα ήπια ροή. Όταν επιλέγεται το Air Diffusion System, μία διακριτική και ήπια ροή αέρα κατευθύνεται προς τα πλευρικά παράθυρα. Ο αέρας «ταξιδεύει», επίσης, προς την οροφή, δημιουργώντας μία απαλή δίνη που σχεδόν δεν γίνεται αντιληπτή από τους επιβάτες. Η θερμότητα που εκπέμπεται από τα πλαϊνά παράθυρα το καλοκαίρι εμποδίζεται από μία κουρτίνα αέρα που σχηματίζεται γύρω από τους επιβάτες των εμπρός και πίσω καθισμάτων, όπως και ο κρύος αέρας κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Οι πίσω επιβάτες επωφελούνται, επίσης, μέσω των πίσω αεραγωγών. Ο συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών εξασφαλίζει τη διατήρηση μίας σταθερής εσωτερικής θερμοκρασίας, σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Με ένα τελείως επίπεδο πάτωμα φόρτωσης και τα ευπροσάρμοστα πίσω καθίσματα Magic Seats της Honda, το HR-V έχει την ευελιξία να μεταφέρει μεγάλη ποικιλία αποσκευών και σπορ εξοπλισμού.

Η ευκολία πρόσβασης του χώρου φόρτωσης δεν επηρεάζεται από την κεκλιμένη οροφή. Η έξυπνη διάταξη χώρων σε συνδυασμό με τα Magic Seats, το χαμηλό σκαλοπάτι της πίσω πόρτας, το χαμηλό επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, αλλά και το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας μεγιστοποιούν τον χώρο και διευκολύνουν την πρόσβαση. Σανίδες του σερφ μπορούν να μεταφέρονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου καθώς και δύο mountain bikes ενηλίκων (με τους εμπρός τροχούς να έχουν αφαιρεθεί) σε όρθια θέση. Υπάρχει, ακόμη, πρόβλεψη για ένα πρόσθετο, υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο για ασφαλή μεταφορά.

Δείτε επίσης  Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Φόρτιση εν κινήσει ετοιμάζει βρετανική εταιρία

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Πηγή