Στην Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Προϊόντων (CES) του Λας Βέγκας, που ήδη ξεκίνησε να λειτουργεί, η BMW αποκαλύπτει την πρώτη BMW M που έχει σχεδιαστεί εξ αρχής ως αμιγώς ηλεκτρική.
Το γερμανικό Sports Activity Vehicle πρόκειται να λανσαριστεί τον Ιούνιο του 2022 στην αγορά και είναι το πρώτο αυτοκίνητο της BMW M που συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά επιδόσεων M με την εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία του νέου μελλοντικού, αρθρωτού συστήματος του BMW Group, στους τομείς αυτοματοποιημένης οδήγησης, λειτουργίας, συνδεσιμότητας και ψηφιακών υπηρεσιών.
Η δομή του αμαξώματος, ο σχεδιασμός και η ρύθμιση του πλαισίου της BMW iX πετυχαίνουν έναν υψηλό συνδυασμό οδηγικής άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Η φιλοσοφία του αλουμινένιου πλαισίου τύπου space frame και η χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP), σε μέρη όπως η οροφή, τα πλαϊνά και το πίσω τμήμα, αποτελούν ένα ευφυές μίγμα υλικών που αυξάνει την ακαμψία, μειώνοντας ταυτόχρονα το βάρος και χαρίζοντας συντελεστή οπισθέλκουσας (αεροδυναμική) 0,26 σε Sport Mode.
Η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται χαμηλά στο δάπεδο του αυτοκινήτου χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους του οχήματος, και προσφέροντας ισορροπημένη κατανομή φορτίου στους άξονες.
Η BMW iX M60 έχοντας συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 24,7 – 18,0 kWh/100 χλμ., αποδίδει ισχύ 455 kW/619 hp και μέγιστη ροπή 1.015 Nm σε Sport Mode και 1.100 Nm με ενεργοποιημένο το Launch Control και ειδική ρύθμιση ανάρτησης M.
Μάλιστα, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και την αυτονομία να αγγίζει τα 566 χιλιόμετρα.
Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, η τετρακίνητη BMW iX M60 περιλαμβάνει την πιο εκτεταμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού που έχει προσφέρει ποτέ η BMW στον τομέα συστημάτων υποστήριξης οδηγού καθώς και πολυάριθμες καινοτομίες. Μία νέα γενιά αισθητήρων, ένα νέο πακέτο λογισμικού σε συνδυασμό με μια πλατφόρμα υψηλής υπολογιστικής ισχύος, προσφέρουν επίσης σημαντικές δυνατότητες για συνεχή πρόοδο της αυτόνομης οδήγησης και των λειτουργιών στάθμευσης – με Επίπεδο λειτουργικότητας 3, μεσοπρόθεσμα.
Το ευρύχωρο, υψηλής ποιότητας και πρωτοποριακά σχεδιασμένο εσωτερικό, διαθέτει καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών με ενσωματωμένα προσκέφαλα, μεγάλο BMW Curved Display, εξαγωνικό τιμόνι και ανθρακί επένδυση οροφής επιτείνουν την οδηγική απόλαυση. Η κατάργηση του κεντρικού τούνελ δημιουργεί πρόσθετο χώρο για τα πόδια και χώρο για αποθήκευση αντικειμένων καθώς και την εγκατάσταση μιας κεντρικής κονσόλας η οποία είναι σχεδιασμένη σαν έπιπλο υψηλής ποιότητας.
Για την κατασκευή της, η BMW χρησιμοποιεί 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, καθώς και φυσικά και ανακυκλωμένα υλικά, όπως ξύλο με πιστοποίηση FSC και δέρμα επεξεργασμένο με εκχυλίσματα από φύλλα ελιάς, ενώ ανακυκλωμένα δίχτυα ψαρέματος χρησιμεύουν ως πρώτες ύλες για τις μοκέτες και τα πατάκια.
Πηγή: DRIVE & TRAVEL
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις