Σε ένα μόλις χρόνο εμπορικής παρουσίας, το ID.3 κατάφερε να συγκεντρώσει περίπου 150.000 παραγγελίες με σχεδόν οι μισές από αυτές να προέρχονται από πελάτες που ουδέποτε στο παρελθόν είχαν στην κατοχή τους ένα μοντέλο της μάρκας.
Προκειμένου να γίνει πιο κατανοητό, κατά μέσο όρο, η αναλογία εντελώς νέων πελατών της Volkswagen που για πρώτη φορά επιλέγουν τη μάρκα για άλλα μοντέλα, είναι περίπου 36%. Το πρώτο εξάμηνο του 2021, η έντονη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο τόσο για το ID.3 όσο και άλλα μοντέλα της γκάμας ID., κατέστησαν τη Volkswagen τον ηγέτη στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.
Η γερμανική εταιρεία έκανε πρόσφατα έρευνα ανάμεσα στους πελάτες του ID.3 στη Γερμανία, σχετικά με τους λόγους της αγοράς τους. Ψηλά στη λίστα των κριτηρίων τους σκόραραν οι περιβαλλοντικές επιδόσεις του μοντέλου (60%) και η καινοτόμος τεχνολογία (51%). Για σχεδόν το 80% των Γερμανών πελατών, το ID.3 είναι το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο όχημα στο νοικοκυριό τους. Για τους περισσότερους χρήστες, η φόρτιση των οχημάτων τους στο σπίτι είναι ήδη πλήρως ουδέτερη ως προς τον άνθρακα. Περίπου το 70% αυτών χρησιμοποιούν αποκλειστικά πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, είτε από το δικό τους φωτοβολταϊκό σύστημα είτε από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ