Το compact crossover της Nissan, το Juke, θα προσθέσει σύντομα ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στην γκάμα του, προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις, σε συνδυασμό με μειωμένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση.
Το Juke Hybrid θα παραθέσει ένα πραγματικά πολυτροπικό υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, σε αντίθεση με τη βελτίωση των παραδοσιακών κινητήρων εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικές δυνατότητες, παρέχοντας με τη σειρά του τα παρακάτω βασικά οφέλη:
• Εκκίνηση αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια – κάθε φορά.
• Ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά, σε όλες τις περιστάσεις.
• Εξαιρετική απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου χάρη στο έξυπνο, πολυτροπικό κιβώτιο ταχυτήτων, στην αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης και στην μπαταρία υψηλής απόδοσης.
Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του Juke αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan, τελευταίας τεχνολογίας, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε εφαρμογή υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής.
Στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, η Nissan ενσωμάτωσε τον κύριο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, ενώ η Renault τροφοδότησε το σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW, τον μετατροπέα και την υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, καθώς και με το εξαιρετικά καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα έκδοση με τον βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον αντίστοιχο μεικτό.
Επιμέλεια κειμένου
Άρης Γαλανόπουλος
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις