Ο λόγος για την Afeela, που καλείται να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
«Συμμαχία γιγάντων». Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία και βιομηχανία μοτοσικλετών Honda και ο ιαπωνικός γίγαντας των ηλεκτρονικών Sony ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια νέα μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) που φιλοδοξεί να «ταράξει τα νερά». Ο λόγος για την Afeela, που καλείται να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Sony και Honda παρουσίασαν ένα νέο πρωτότυπο EV με την ονομασία Afeela κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Sony στην CES στο Λας Βέγκας την Τετάρτη. Η μάρκα θα εμφανιστεί στο πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της κοινοπραξίας, το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται στη Βόρεια Αμερική το 2026.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sony Honda Mobility, Yasuhide Mizuno, δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα αξιοποιήσει την εμπειρία της Sony στην τεχνητή νοημοσύνη, την ψυχαγωγία, την εικονική πραγματικότητα και επαυξημένη πραγματικότητα για να παρουσιάσει ένα μοναδικό EV.
«Η Afeela αντιπροσωπεύει την ιδέα μας για μια διαδραστική σχέση, όπου οι άνθρωποι αισθάνονται την αίσθηση της διαδραστικής κινητικότητας όπου η κινητικότητα μπορεί να ανιχνεύσει και να κατανοήσει τους ανθρώπους και την κοινωνία χρησιμοποιώντας τεχνολογίες ανίχνευσης και τεχνητής νοημοσύνης», είπε ο Mizuno.
Για του λόγου του αληθές, δεκάδες αισθητήρες, πάνω από 40, συμπεριλαμβανομένων καμερών, ραντάρ, αισθητήρων υπερήχων και lidar, θα είναι ενσωματωμένοι σε όλο το εξωτερικό του οχήματος, ενισχύοντας την ικανότητά του να ανιχνεύει αντικείμενα και να οδηγεί αυτόνομα.