Η Lamborghini Huracan Tecnica πιάνει τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα

Η Lamborghini Huracan Tecnica πιάνει τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα

lamborghini st

Η Automobili Lamborghini παρουσίασε το Huracán Tecnica. Η επόμενη γενιά του πισωκίνητου Hypercar με κινητήρα V10 αναπτύχθηκε για οδηγούς που αναζητούν την οδηγική απόλαυση τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα, ανακοίνωσε η ιταλική μάρκα.

Η ονομασία Tecnica, επισημαίνει την αναβάθμιση και την ενίσχυση της τεχνολογικής υποδομής της Huracan. Το πανάκριβο Hypercar έχει βελτιωμένη αεροδυναμική για αυξημένες επιδόσεις, σταθερότητα και ευκολία στη χρήση.

Αξιοποιήθηκε ο κινητήρας της Huracán STO, αλλά για την περίσταση η ισχύς αυξήθηκε κατά 30 ίππους. Η Lamborghini Huracan Tecnica, παίρνει ισχύ από το μοτέρ 5.200 κ.εκ.. Η μέγιστη απόδοσή του είναι 640 ίπποι. Όσο για την ροπή το μέγεθός της είναι επίσης αξιοσημείωτο, προσφέρονται 565 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η ενέργεια που παρέχει ο κινητήρας εκτοξεύει το αυτοκίνητο. Αποστολή των μηχανικών ήταν η λειτουργία του μοτέρ να ικανοποιήσει τον οδηγό ακόμη και στις καθημερινές συνθήκες οδήγησης.

Αποτέλεσμα της ιδιαίτερα μεγάλης ποσότητας ισχύος και ροπής είναι η ολοκλήρωση του τυπικού τεστ επιτάχυνσης σε εξαιρετικό χρόνο. Όπως ανακοινώθηκε το αυτοκίνητο που θα αποκτήσουν ελάχιστοι οδηγοί λόγω της υψηλής τιμής του, πιάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2΄΄. Μια επίδοση που συναρπάζει τους φίλους της ταχύτητας και επιβεβαιώνει την ικανότητα της μάρκας να δημιουργεί ξεχωριστά αυτοκίνητα αγωνιστικών προδιαγραφών.

Με ξηρό βάρος 1.379 κιλά, η Lamborghini Huracan Tecnica, προσφέρει αναλογία βάρους προς ισχύ 2,15 κιλά/ίππο. Η αναβαθμισμένη ισχύς συνδυάζεται με έναν βελτιωμένο, πιο ευκρινή ήχο κινητήρα στις υψηλότερες στροφές, ενώ μέσα στο πιλοτήριο η ηχητική πανδαισία από την λειτουργία του κινητήρα έχει βελτιωθεί για να μην καταπονούνται οι επιβάτες.

Δείτε επίσης  Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι: Mια βιτρίνα καινοτομιών και λύσεων

Εξοπλίζεται με το σύστημα LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), το οποίο ελέγχει κάθε πτυχή της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Ενσωματώνει συστήματα και ρυθμίσεις για να αποδοθεί όσο το δυνατόν καλύτερα η ενέργεια του μοτέρ και να ενισχυθεί η οδηγική απόλαυση.

Ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης – STRADA, SPORT ή CORSA – κάθε δυναμικό σύστημα βαθμονομείται για να παρέχει διαφοροποιημένη απόκριση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Πηγή