Η τρίτη γενιά του Range Rover Sport διατίθεται με ευρεία γκάμα κινητήρων
Το νέο Range Rover Sport επαναπροσδιορίζει την έννοια της σπορ πολυτέλειας, συνδυάζοντας τη δυναμική απόδοση στον δρόμο με τη χαρακτηριστική ποιότητα, την εκλεπτυσμένη σχεδίαση και την άνεση ενός Range Rover. Η τρίτη γενιά του μοντέλου είναι πιο ελκυστική, προηγμένη και δυναμική.
Μια γκάμα αποδοτικών μηχανικών συνόλων περιλαμβάνει εξακύλινδρες μονάδες εκτεταμένης αυτονομίας Electric Hybrid, έναν νέο V8 και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel της γενιάς Ingenium ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα λανσαριστεί το 2024, καθώς το Land Rover συνεχίζει το ταξίδι εξηλεκτρισμού του. Το Range Rover Sport διατίθεται σε εκδόσεις S, SE, HSE και Autobiography, ενώ η First Edition θα διατίθεται το πρώτο έτος παραγωγής με ειδικές προδιαγραφές.
Το μοντέλο έχει στιβαρές επιφάνειες, δυναμική σιλουέτα και άμεσα αναγνωρίσιμο προφίλ, που αναδεικνύεται τέλεια από stealth λεπτομέρειες και μυώδεις αναλογίες. Η ακαμψία και αντοχή της ευέλικτης αρχιτεκτονικής MLA-Flex προσφέρει μέχρι και 35% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία από το προηγούμενο Range Rover Sport.
Η ευελιξία του στις στροφές ανεβαίνει επίπεδο με τα συστήματα τετραδιεύθυνσης All-Wheel Steering, ελέγχου κατανομής ροπής μέσω πέδησης Torque Vectoring by Braking και το ηλεκτρονικό ενεργό διαφορικό (Electronic Active Differential). Με το All-Wheel Steering οι τροχοί του πίσω άξονα μπορούν να στρίψουν έως και 7,3 μοίρες αντίθετα από τους εμπρός, ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ευελιξία και το όχημα να στρίβει πιο εύκολα στις χαμηλές ταχύτητες.
Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Pivi Pro περιλαμβάνει μία κυρτή, αιωρούμενη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 13,1΄΄ τοποθετημένη στο κέντρο του μοντέρνου ταμπλό. Ελέγχοντας τα πάντα, από το σύστημα πλοήγησης μέχρι πολυμέσα και ρυθμίσεις του οχήματος, μαθαίνει τις συνήθειες του χρήστη και εξατομικεύει έξυπνα την εμπειρία του ταξιδιού, με αποτέλεσμα να μετατρέπεται σε έναν πραγματικά διαισθητικό ψηφιακό βοηθό.
Το νέο P510e Electric Hybrid είναι σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των οδηγών που αναζητούν κίνηση υψηλών επιδόσεων, εντυπωσιακή αποδοτικότητα και ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 100 χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η μονάδα κίνησης συνδυάζει απρόσκοπτα τον εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium 3.0 λίτρων της Land Rover με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 105 kW και μπαταρία 38,2 kWh, αποδίδοντας συνολική ισχύ 510 ίππους. Εχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα, ηλεκτρική αυτονομία έως και 113 χλμ. και αναμενόμενη αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες 88 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 18 γρ./χλμ. Για μεγαλύτερα ταξίδια, το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία (βενζίνης και ηλεκτρική) 740 χιλιόμετρα.
Η ναυαρχίδα V8 Twin Turbo αποδίδει 530 ίππους, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα με ενεργοποιημένη τη λειτουργία Dynamic Launch, φέρνοντας έτσι ένα επιπλέον επίπεδο ενθουσιασμού στην γκάμα.
Επιμέλεια κειμένου
Άρης Γαλανόπουλος
Πηγή: skai.gr