«Apodixi please!»… Η νέα καμπάνια της ΑΑΔΕ απευθύνεται στους τουρίστες – Δείτε το video

shutterstock tourist

Το κόψιμο απόδειξης αποτελεί υποχρέωση των επαγγελματιών και άρα οι πελάτες θα πρέπει να τη ζητούν. Σε περίπτωση που δεν τους δοθεί απόδειξη, έχουν το δικαίωμα να μην πληρώσουν

«Το παρόν μήνυμα έχει ως στόχο να σας ενημερώσει για τα καταναλωτικά σας δικαιώματα στη χώρα μας. Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, όλα τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα μπαρ, τα καφέ, οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων και, γενικά, σχεδόν όλοι οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών (με λίγες εξαιρέσεις, όπως οι οδηγοί ταξί και τα περίπτερα) είναι υποχρεωμένοι να δέχονται χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες», σημειώνει η ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων) στο σχετικό ενημερωτικό της.  

Το κόψιμο απόδειξης αποτελεί, επίσης, υποχρέωση των επαγγελματιών, και άρα οι πελάτες θα πρέπει να τη ζητούν. Σε περίπτωση που δεν τους δοθεί απόδειξη, έχουν το δικαίωμα να μην πληρώσουν. 

«Τα εστιατόρια, τα μπαρ, οι καφετέριες, τα καταστήματα, τα μίνι μάρκετ και γενικά σχεδόν όλοι οι προμηθευτές αγαθών υποχρεούνται να διαθέτουν ηλεκτρονικές ταμειακές μηχανές και δεν επιτρέπεται να εκδίδουν χειρόγραφες ή εκτυπωμένες σε κανονικό χαρτί αποδείξεις», ξεκαθαρίζεται. 

Οι αποδείξεις, δε, θα πρέπει να αναγράφουν πάνω τους τo όνομα, τη διεύθυνση και τον 9ψήφιο αριθμό του ΑΦΜ του επαγγελματία. 

«Επομένως, σε κάθε περίπτωση, πριν πληρώσετε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε απόδειξη και δεν είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε εάν δεν λάβετε απόδειξη. Είναι τόσο απλό να πείτε στα ελληνικά: “Apódixi please”»!

Πηγή: skai.gr

Πηγή

Δείτε επίσης  Τέλη κυκλοφορίας 2022: Πότε και πώς πληρώνονται -Προβλέπεται παράταση;