Η Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo αποδίδει 761 ίππους

Η Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo αποδίδει 761 ίππους

porsche shutterstock

Το Taycan Sport Turismo είναι η τελευταία έκδοση αμαξώματος του αμιγώς ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου της Porsche. Η γκάμα του πανάκριβου μοντέλου διαθέτει πλέον τρία αμαξώματα, Taycan, Cross Turismo και Sport Turismo.

Το λανσάρισμα του Taycan Sport Turismo, ξεκινά με την έκδοση GTS, που θα εμφανιστεί στα τέλη Φεβρουαρίου 2022. Τους επόμενους μήνες θα κυκλοφορήσουν και οι άλλες εκδόσεις.

Υπάρχουν πέντε εκδόσεις: Taycan Sport Turismo με έως 300 kW (408 ίππους) και κίνηση στους πίσω τροχούς, προαιρετικά διαθέσιμο με Performance Battery Plus και έως 350 kW (476 ίππους), από 86.495 ευρώ στη Γερμανία. Taycan 4S Sport Turismo με έως 390 kW (530) και τετρακίνηση, προαιρετικά διαθέσιμο με Performance Battery Plus και έως 420 kW (571), από 107.439 ευρώ. Taycan GTS Sport Turismo με έως και 440 kW (598 ιππους) και τετρακίνηση, από 132.786 ευρώ. Taycan Turbo Sport Turismo με έως και 500 kW (680) και τετρακίνηση, από 153.968 ευρω. Taycan Turbo S Sport Turismo με έως και 560 kW (761) και τετρακίνηση, από 187.288 ευρώ.

 Από στάση, η Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ./ωρα σε μόλις 2,8΄΄ και η τελική της ταχύτητα είναι 260 χλμ./ώρα. Το μοντέλο με τη μεγαλύτερη αυτονομία είναι η Porsche Taycan 4S Sport Turismo, που παρέχει κίνηση μέχρι 498 χλμ.(WLTP).

 Η νέα πανοραμική οροφή με ελεγχο φωτός έχει ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την ηλεκτρική αντιθαμβωτική προστασία. Μοναδική στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια χωρίζεται σε εννέα τμήματα που μπορούν να ελεγχθούν μεμονωμένα. Συγκεκριμένα τμήματα ή ολόκληρη η οροφή μπορούν να γίνουν διαφανή ή αδιαφανή.

Δείτε επίσης  Το ελληνικό κοινό προτιμά τα SUV - Τα στοιχεία της JATO για το 2020

Εκτός από τις ρυθμίσεις Clear και Matt, μπορεί ο οδηγος να επιλέξει Semi ή Bold. Αυτά είναι προκαθορισμένα μοτίβα με στενά ή φαρδιά τμήματα. Διαθέτει ακόμη και μια δυναμική ρύθμιση Roller Blind, η οποία ενεργοποιεί μια ακολουθία εναλλαγής στα επιμέρους τμήματα.

Η καινοτόμος πανοραμική οροφή με Light Control έχει μια πολυεπίπεδη δομή που προστατεύει από τη θερμική ακτινοβολία αποτελεσματικά. Μόνο το 15% της θερμότητας εισέρχεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπως αποδεικνύεται από τις μετρήσεις στον θάλαμο προσομοίωσης ηλιακής ενέργειας στο Κέντρο Ανάπτυξης Porsche στο Weissach. Με τις συμβατικές οροφές, περισσότερο από το 30% της ακτινοβολίας θερμότητας να εισέρχεται στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Πηγή