Μια… Orca 26 κιλών στη Θεσσαλονίκη: Το ηλεκτρικό όχημα- «επανάσταση» στη ΔΕΘ- Δείτε βίντεο

orka ape

Η «Orca» τραβάει τα βλέμματα των επισκεπτών του σταντ του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής στην 86η ΔΕΘ, αφού οι φοιτητές – μέλη της ομάδας που τη δημιούργησαν, είναι παρόντες για να δώσουν όλες τις πληροφορίες για το έργο τους.

Ονομάζεται Orca, αλλά είναι ένα πρότυπο μονοθέσιο που δημιούργησε η φοιτητική ομάδα του πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ). Η μόνη σχέση με τη γνωστή φάλαινα είναι ότι αποτέλεσε την έμπνευση για να δώσουν στο όχημα παρόμοιο σχήμα. Άλλωστε το διάσημο κήτος ζυγίζει αρκετούς τόνους, ενώ το συγκεκριμένο ηλεκτροκίνητο λιγότερο από 30 κιλά.

Η «Orca» τραβάει τα βλέμματα των επισκεπτών του σταντ του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής στην 86η ΔΕΘ, αφού οι φοιτητές – μέλη της ομάδας που τη δημιούργησαν, είναι παρόντες για να δώσουν όλες τις πληροφορίες για το έργο τους.

«Το όχημα είναι όλο κατασκευασμένο από ανθρακόνημα. Ζυγίζει μόλις 26 κιλά, έχει πολύ μικρό συντελεστή οπισθέλκουσας, πράγμα που σημαίνει ότι στη μέγιστη ταχύτητά του, που είναι περίπου 30 χλμ/ώρα, έχει πολύ μικρή αντίσταση από τον αέρα και αυτό μας βοηθάει να διανύσουμε μεγαλύτερη απόσταση χωρίς να καταναλώνουμε ενέργεια», δήλωσε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο υπεύθυνος του project Γιώργος Περίφανος.

Για τη συγκεκριμένη επίδοση μάλιστα, η Orca έλαβε πλήθος διακρίσεων και διεθνών βραβείων. «Συμμετέχουμε κάθε χρόνο στο διαγωνισμό του Shell-Eco Marathon όπου το 2017 κατακτήσαμε την πρώτη θέση στην Ανατολική Ευρώπη, ενώ την επόμενη χρονιά στην κατηγορία Prototype Battery Electric στην κατάταξη οικονομίας κατανάλωσης κατακτήσαμε την 8η θέση σε Ευρώπη και Αφρική, με επίδοση 420 χιλιόμετρα ανά κιλοβατώρα», συμπλήρωσε ο υπεύθυνος marketing Στράτος Παππάς.

Δείτε επίσης  Τρίκαλα: «Οδηγός» στο σχέδιο αυτόνομης οδήγησης

Τα μονοθέσια σχεδιάζονται, κατασκευάζονται και βελτιστοποιούνται από τους φοιτητές μέσα στο χώρο του Ιδρύματος, με την χρήση του μοντέλου CAD από τις υπολογιστικές προσομοιώσεις σε πραγματικές σύνθετες τρισδιάστατες επιφάνειες, μέσω πολύπλοκης κατασκευαστικής διαδικασίας για τη δημιουργία σασί προηγμένης τεχνολογίας.

«Η συγκεκριμένη προσπάθεια των φοιτητών είναι εξαιρετική και εμβληματική, όχι μόνο για το δημιούργημά τους, αλλά και για τη μεταξύ τους συνεργατικότητα, αφού φοιτητές από διάφορες ειδικότητες μπορούν να συγχρωτίζονται ώστε να δώσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα», ανέφερε ο πρύτανης του ΠΑΔΑ Παναγιώτης Καλδής, που δήλωσε υπερήφανος που τα νέα παιδιά επιλέγουν για τις σπουδές τους στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο, το οποίο, όπως υπογράμμισε, είναι το πρώτο “πράσινο” πανεπιστήμιο.

«Το ΠΑΔΑ έχει μόλις τρία χρόνια ζωής ως πανεπιστήμιο, καθώς προέρχεται από τρία ιδρύματα εκπαίδευσης και έρευνας στο χώρο της Αττικής, που προσέφεραν χιλιάδες αποφοίτους και συνέβαλαν καταλυτικά στην ανάπτυξη της χώρας και διεθνώς. Έχουμε είκοσι επτά τμήματα και σχολές και καλύπτουμε όλες τις σύγχρονες ειδικότητες. Δεν έχουμε ιατρική και νομική, αλλά έχουμε ισχυρό υπόβαθρο σε παραϊατρικά επαγγέλματα και επιστήμες πρόνοιας και υγείας. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στον τεχνολογικό εξοπλισμό όπως και να έχουμε συνθήκες και εργαστήρια τελευταίας λέξης», σημείωσε ο κ. Καλδής.

Επεσήμανε ακόμη ότι η μεγαλύτερη επένδυση είναι οι άνθρωποι, γι’ αυτό και υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ευημερία των φοιτητών. «Μέσα σε αυτή τη λογική ολοκληρώσαμε τον εκσυγχρονισμό όλων των γυμναστηρίων, προχωρούμε σε νέα γήπεδα βόλεϊ, beach βόλεϊ και μπάσκετ και άλλες αθλοπαιδιές. Θεωρούμε ότι το οικοσύστημά μας είναι εξαιρετικά ελκυστικό και υπάρχει πάρα πολύ πράσινο». Μάλιστα ο πρύτανης τόνισε ότι υποδέχθηκε με χαρά τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού από το βήμα της 86ης ΔΕΘ για τις 1.100 νέες φοιτητικές εστίες που προετοιμάζονται κοντά στο ίδρυμα και θα δώσουν λύση σε άτομα που δεν μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά.

Δείτε επίσης  Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα: Καινοτόμο σύστημα ψύξης από Purdue-Ford για γρήγορη επαναφόρτιση

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή